مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید جوهر خودکار نانو آنتی باکتریال از حضور ایران در بین ۶ کشور تولید کننده این محصول آنتی باکتریال خبر داد.

 جوهر خودکار نانو آنتی باکتریال برای نخستین بار در کشور ساخته شد

محمدامین مقصودی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید جوهر خودکار نانو آنتی باکتریال گفت: شرکت دانش بنیان ما برای اولین بار در ایران و خاورمیانه توانسته است جوهر خودکار را با این ویژگی ها تولید کند. با تولید این محصول ایران جزو هفت کشور تولیدکننده جوهر خودکار در دنیا است. این جوهر نانو آنتی باکتریال بوده که در حال حاضر جدیدترین تکنولوژی جوهر خودکار در دنیا را دارا است.

او افزود: این جوهر نانو آنتی باکتریال با بهترین برندهای بین الملی توانایی رقابت دارد. شرکت ما دارای تیم تحقیقاتی بسیار قوی از نخبگان دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه سنگاپور است که با تجربه، تلاش، پشتکار و علم خود توانسته اند برای اولین بار جوهر خودکار را بومی سازی کرده و به زودی وارد چرخه صنعتی کشور کنند. این محصول در آینده کشور را از نیاز به واردات این کالای ضروری بی نیاز می‌کند.

مقصودی اظهار کرد: تا پیش از این، تمام تولیدکنندگان خودکار و نوشت‌افزار در کشورمان از جوهر وارداتی استفاده می‌کردند. واردات این محصول علاوه بر خروج سالانه ۲.۵ میلیون دلار ارز از کشور، ما را در برابر نوسانات ارزی و تحریم‌ها آسیب‌پذیر می‌کرد. شرکت دانش بنیان ما در نظر دارد در آینده نزدیک محصولاتی همچون انواع رنگ‌های جوهر خودکار، جوهر خودکارهای ژله‌ای رنگی، ماژیک‌های پایه حلالی و پایه الکلی، کاغذ کاربن و استامپ را به بازار مصرف وارد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.